چگونه برای کاهش خارش پوست برای بیماران دیالیزی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کاهش خارش پوست برای بیماران دیالیزی

خارش پوست یک اختلال پوستی است، که با آن بیماران خواهد شد بسیاری از ناراحتی در زندگی روزمره داشته است. در حالی که، چگونه به کاهش خارش پوست برای بیماران دیالیز؟
دیالیز یک تکنولوژی برای فیلتر کردن خون توسط دستگاه پزشکی برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است. این می تواند کمک به بیماران حواله علائم و طول عمر با خارج کردن چیزهای مضر سپرده خواهد شد. در واقع، خارش پوست از عوارض دیالیز است. به طوری که اگر ما می توانیم از شر دیالیز، پوست خارش را کاهش می شود.
و پس از آن، چگونه به رد دیالیز؟
اگر عملکرد کلیه است که بیش از 16٪ بهبود یافته است، بدون نیاز به دیالیز وجود دارد، و آن را می توانید تا 50٪ افزایش می یابد تا، بیماران می توانند یک زندگی عادی زندگی می کنند.
بنابراین، آنچه درمان می تواند به بیماران کمک به افزایش عملکرد کلیوی؟
سم از بین بردن درمان.
این است که از طب سنتی چینی است که برای کمک به بیماران بیرون راندن همه چیز ناخواسته از بدن به دنیا آمد. در مقایسه با دیالیز، سم از بین بردن و درمان است عوارض جانبی کمتر، می تواند آسیب کلیه را متوقف و ارائه مفید اطراف آن برای کلیه به خوبی دریافت.
حمام درمانی کامل.
این می تواند کمک به بیماران برای انجام سموم و ترویج کلیه به دست آوردن مجدد با استفاده از مایع طب چینی برای حمام پا بیماران. این یک درمان handier، موثر تر و امن تر برای حواله پوست خارش در بیماران دیالیزی است.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.
در درمان، گیاهان خاص از طبیعت استفاده می شود برای کمک به بیماران فعال شدن سلول های ذاتی کلیه و افزایش توانایی کلیه خود بازیابی. و به این ترتیب، عملکرد کلیه را بهبود خواهد شد ذره ذره. این است که قادر به کمک به بیماران برای تمدید مدت دیالیز، حتی برای جلوگیری از دیالیز است.
زمانی که کلیه مجددا برقرار شد، دیالیز است که نیاز دارند، پوست خارش دور محو خواهد شد و بیمار خواهد یک زندگی بهتر نیست.
اگر شما علاقه مند به درمان برای کاهش خارش پوست برای بیماران دیالیز هستند، لطفا پیام زیر ترک و یا شما ارسال شرایط بیماری و اطلاعات تماس به ما. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ / وایبر / ویچت: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: